یاسوج؛

برگزاری یادواره شهدای شهرستان گچساران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور مردم و مسئولان یادواره شهیدان اسماعیل و موسی ولی پور ارخلو و مادر این شهیدان در دوگنبدان برگزار شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در این برگزاری یادواره شهدا در گچسارانمراسم با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت به گونه ای در جامعه ترویج شود که به مرور زمان این فرهنگ در بین اقشار مختلف نهادینه شود گفت: شهدا به ما درس ایثار، فداکاری و شجاعت را آموختند.

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: در شرایط کنونی جامعه،برگزاری یادواره های شهدا بهترین فرصت برای ترویج روحیه ایثار در بین نسل جوان است.

وی با بیان اینکه نسل امروز بیش از گذشته نیاز به آشنایی با رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس دارند ادامه داد: امروز جوانان و دانشجویان این کشور می کوشند با جهاد در حوزه علم و دانش، بر بلندای قله های افتخار بایستند و راه شهدا را در سنگر علم و دانایی دنبال کنند.

سردار شهید اسماعیل ولی پورارخلو در تاریخ 15 فروردین سال 62 در منطقه شیب نیسان و شهید موسی ولی پور ارخلو در تاریخ 3 بهمن سال 64 در تاسیسات نفتی گچساران به شهادت رسیدند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.