مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان در دوراهک

مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه تلخ آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در دوراهک شهرستان دیر برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان در دوراهک
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در پی حادثه تلخ آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار و از جان گذشته، مراسم بزرگداشت این جهادگران امداد و نجات در شهر دوراهک مراسم بزرگداشت این عزیزان در جوار شهدای گمنام برگزار و از آتش‌نشانان این شهر تجلیل شد.

شهردار دوراهک یکشنبه‌شب در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده داغ‌دیدگان و مردم شریف ایران گفت: آتش‌نشان مظهر گذشت و ایثار است.

هوشنگ احمدی افزود: آتش‌نشان شهید که برای نجات جان انسان‌ها خود را قربانی می‌کند، زیر آوارها ماند تا جوانمردی زیر آوار نماند؛ مردم قدردان تلاش جامعه آتش‌نشانی هستند و حادثه پلاسکو همدردی مردم را با این پرسنل تلاشگر و فداکار نشان داد.

احمدی گفت: حادثه تاسف‌بار سانحه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران که منجر به ایجاد خسارت و تلفات جانی تعدادی از هم‌وطنانمان شد موجب تاثر شدید شد.

شهردار دوراهک با بیان اینکه ایثارگری یکی از شاخصه‌های فعالیت در این حرفه است اظهار داشت: شهروندان باید با ایمن‌کردن ساخت و سازهای شخصی و عمومی بستر وقوع چنین حوادثی را کاهش دهند.

در این مراسم یادبود که با همکاری شورای اسلامی، شهرداری و حوزه مقاومت جندالله شهر دوراهک برگزار شد، علاوه بر گرامی‌داشت یاد و خاطره ایثارگری آتش نشانان و هموطنانی که در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو داغدار شدند، از آتش نشانان این شهر نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.