نجات جان 17 حادثه دیده و 9 خودرو گرفتار در سیل خواف

17 نفر حادثه دیده و9 خودرو گرفتار در سیل و آبگرفتگی شب گذشته و امروز در خواف و سنگان خراسان رضوی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد افشار مقدم، معاون و مسئول امداد و نجات خواف گفت :براثر بارش باران و تگرگ در منطقه خواف و سنگان، سیل و آبگرفتگی شدید باعث گرفتاری این افراد شد که پس از نجات جان آنان توسط امدادگران جمعیت هلال احمر خواف ، اقلام اضطراری و جیره اولیه غذایی نیز میانشان توزیع شد.

 نجات جان 17 حادثه دیده و 9 خودرو گرفتار در سیل خواف

وی افزود:مرکز مدیریت و هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، نشانی محل دقیق این حادثه را که از ساعت 17 تا 22 شب گذشته سوم بهمن ماه منجر به امدادرسانی عوامل هلال احمر گردید در کیلومتر 20محور خواف به تایباد - شهر سنگان خراسان رضوی اعلام کرد.

وی گفت: حوالی ساعت 4 صبح امروز نیز در منطقه نیازآباد به سمت بهدادین که به نوعی روستاهای مرزی با افغانستان محسوب می‌شوند 9 خودرو در منطقه ای میان آب‌های انباشته و سیل، گرفتار شده بودند که پس از تماس با ندای امداد 112 هلال احمر، توسط امدادگران نجات یافتند.

معاون و مسئول امداد و نجات خواف افزود:امدادگران سرخ و سپیدپوش جمعیت هلال احمر همچنین حوالی صبح امروز دوشنبه در مسیر نیازآباد به معدن سنگان به یک اتوبوس حامل 13 نفر از کارگران معدن مواجه شدند که در مسیر بین دو محوطه پرآب گرفتار سیل شده و راه پیش و پس نداشتند که امدادرسانی به آنان نیز صورت پذیرفت.

وی گفت: قسمتی از بند خاکی نیازآباد نیز تخریب شده بود که منجر به آب افتادگی در منازل ساختمانی شهر سنگان شده است که امدادرسانی به حادثه دیدگان از حوالی 6 صبح امروز دوشنبه تا اکنون ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.