ارومیه؛

انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید وظیفه اصلی زنان در عرصه کنونی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید وظیفه اصلی مادران و زنان ایران اسلامی در برهه مهم کنونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ شهلا تاجفر در نخستین جلسه مشترک ستاد هفته زن و دومین جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجرو جلسه برنامه ریزی برای هماهنگی اجلاسیه کمیته 12 هزار شهید استان و هماهنگی برنامه های روز بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی که با حضور بانوان و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، افزود: زنان نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشته و رشادت ها و جانفشانی های شهدا در جبهه های حق علیه باطل نشات گرفته از تربیت اسلامی و دینی زنان ایرانی بود.

وی اظهار کرد: برای نزدیک کردن هرچه بیشتر جوانان امروز به ارزش های والای اسلامی ایرانی پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش زنان و مادران به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه و خانواده بسیار پررنگ است و باید با انتقال فرهنگ اصیل انقلاب و دفاع مقدس به فرزندان خود ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی را در آنها نهادینه کنند.

وی اضافه کرد: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان همواره به صورت خودجوش در تمامی صحنه ها حاضر و نقش های مهم و اساسی را ایفا کرده اند و در این عرصه نیز باید با همه توان وارد شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به اشاره به برنامه های ستاد دهه فجر و هفته زن در استان گفت: تدوین برنامه های خلاقانه و نو سرلوحه نمایندگان و مشاوران بانوان استان در اجرای برنامه ها باشد و در حد امکان از برنامه های کلیشه ای پرهیز شود.

در ادامه این جلسه اعضا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص تهیه برنامه های دهه فجر و هفته زن و هفته بسیج پرداختند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.