یک دقیقه سکوت به احترام آتش نشانان در لیگ برتر هندبال

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک دقیقه سکوت به احترام آتش نشانان در گذشته،فردا پنجم بهمن برگزار می شود.

یک دقیقه سکوت به احترام آتش نشانان در تمام بازی هابه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک دقیقه سکوت به احترام آتش نشانان روز سه شنبه 5 بهمن آغاز می شود.

نفت و گاز گچساران صدر نشین مقابل توسعه عمران بافق یزد قرار می گیرد. بافقی ها این روز ها شرایط خوبی ندارند و با 8 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند.آنها امیدوارند تا بتوانند با انجام یک کار بزرگ در خانه صدرنشین لیگ برتر، امکان صعود خود در جدول را فراهم کنند.

دو تیم میانه جدول یعنی هیات هندبال مرودشت و بیتای سبزوار هم دومین دیدار این روز را در مرودشت برگزار می کنند . دو تیم از جهت امتیاز با هم برابر هستند و به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند. به طور قطع برنده این دیدار می تواند جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کند.

تیم قعر نشین نیروی زمینی تهران که این روز ها حال و روز بدی دارد و در انتهای جدول قرار دارد میزبان فولاد مبارکه سپاهان است . نماینده تهران با حریفش اختلاف 6 امتیازی دارد و در حالی که این روز ها سپاهان منتظر غفلت حریفان صدر جدولی اش است آن ها باید به دنبال این باشند که خود را از انتهای جدول بالا بکشند.

مس کرمان و شهرداری ارومیه هم دیگر دیدار این هفته را برگزار می کنند. نماینده کرمان با 9 امتیاز تیم ششم جدول است و به دلیل اختلاف امتیازش با تیم پنجم جدول در صورت پیروزی هم تغییری را در جدول متوجه نخواهد شد با این حال آن ها در صورت پیروزی می توانند جایگاه خود را تثبیت کنند و از جرگه تیم های پایین جدولی خارج شوند. شهرداری ارومیه اما وضعیت متفاوتی دارد آن ها اگر چه تنها 2 امتیاز با مس فاصله دارند اما در پایین جدول هستند و خطر سقوط را احساس می کنند.

شهرداری کاشان هم که این روز ها تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد در یک بازی خانگی با ملی پوشانش باید به مصاف هپکو اراک برود . هپکویی ها با 9 امتیاز تیم هفتم جدول هستند و به دنبال پیروزی در این دیدار هستند تا جایگاه خود را بهبود ببخشند . البته آنها کار سختی را پیش رو دارند زیرا میزبانشان به دنبال صدر جدول و لغزش تیم نخست است.

 برنامه بازی های این هفته به این ترتیب است:

* نفت و گاز گچساران - توسعه و عمران بافق 

* هیات هندبال مردوشت - بیتا سبزوار 

* نیروی زمینی تهران - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 

* مس کرمان - شهرداری ارومیه 

* شهرداری کاشان - هپکو اراک

رده بندی لیگ برتر به این ترتیب است :

 ۱- نفت و گاز گچساران با ۱۵ امتیاز

۲- شهرداری کاشان با ۱۴ امتیاز

۳- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۲ امتیاز

۴- هیات هندبال مرودشت با ۱۱ امتیاز

۵- بیتا سبزوار با ۱۱ امتیاز

۶- مس کرمان با ۹ امتیاز

۷- هپکو اراک با ۹ امتیاز

۸- توسعه و عمران بافق با ۸ امتیاز 

۹- شهرداری ارومیه با ۷ امتیاز

۱۰- نیروی زمینی تهران با ۶ امتیاز

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار