اهواز؛

برگزاری بیست دومین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ در اندیمشک

دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک گفت: بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ در روز 18 بهمن ماه دراین شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی بازگیر دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک اظهار کرد: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در مجموع 93 اثر بوده است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره در بخش خیابانی 20 اثر و بخش صحنه‌ای 73 اثر دریافت شده است افزود:  جشنواره در 2 بخش صحنه‌ای به‌صورت‌های رقابتی و خیابانی غیررقابتی از 18 الی 21 بهمن‌ماه در تالار خورشید این شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ با بیان اینکه این جشنواره در 2 پلاتوی خانه هنر و استاد مهر آذین شهرستان برگزار خواهد شد تصریح کرد: در بخش صحنه‌ای تعداد 12 اثر و همچنین برای بخش خیابانی نیز 4 اثر توسط داوران بازبین به جشنواره راه پیدا می‌کند.

بازگیر با اشاره به استقبال بسیار خوب هنرمندان و افزایش 100 درصدی آثار ارسالی نسبت به گذشته گفت: در این جشنواره 12 استان زاگرس نشین شرکت خواهند کرد و در نهایت نفرات و استان‌های برتر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.