بجنورد؛

آغاز مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی

از فردا دانش آموزان خراسان شمالی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور دانش آموزی، سهمیه امسال دانش آموزان خراسان شمالی برای اعزام به اردوی راهیان نور را 10 هزار نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون سه هزار و 800 دانش آموز شامل هزار و 900 دانش آموز دختر و هزار و 900 دانش آموز پسر در مرحله اول اعزام شدند و مرحله دوم اعزام از فردا دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز می شود.

براتعلی حاتمی با اعلام افزایش 40درصدی شمار دانش آموزان اعزامی در مقایسه با پارسال افزود: سال گذشته شش هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی گفت: مرحله دوم اردوهای راهیان نور با اعزام دختران دانش آموز به مناطق جنگی جنوب برای آشنایی بیشتر با تاریخ و ارزش های دفاع مقدس و آرمان های شهدا اجرایی می شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان نیز در این نشست گفت: تقویت باورهای دفاع مقدس در دانش آموزان، سدی در برابر دشمنان است.

سردار سیدحسن مرتضوی با اشاره به اینکه دانش آموزان دیروز باید الگویی برای دانش آموزان امروز باشند افزود: در شرایطی که تغییر جایگاه دوست و دشمن، از توطئه های امروز دشمن است، باید از خودگذشتگی و همدلی برای نیل به هدف، سرمشق دانش آموزان قرار گیرد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.