ایلام؛

تعیین مکان جدید دفن زباله در چرداول

فرماندار چرداول از اختصاص پنج میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار به حوزه پسماندها برای ایجاد مکان مناسب دفن زباله ها و پسماندهای شهرهای تابعه این شهرستان خبر داد.

تعیین مکان جدید دفن زباله در چرداولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مراد یگانه گفت: این میزان اعتبار توسط سازمان همیاری شهرداری ها و با پیگیری های مکرر مسئولان شهرستان و استان ایلام اختصاص یافته است.
 
یگانه بیان کرد: با توجه به اینکه زباله و پسماندها سلامت مردم و محیط زیست را تهدید کرده و در معرض خطر قرار می دهد بنابراین دفن بهداشتی در محلی استاندارد از اولویت های مهم است.

فرماندار چرداول اظهارکرد: با همکاری و همراهی ادارات مسئول، اکیب هایی برای بازرسی از محل فعلی دفن زباله در شهرستان فعالیت دارند ضمن اینکه تفکیک پسماندهای عفونی و بیمارستانی را از زباله های خشک و معمولی باید توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی شهرهای سرابله، آسمان آباد، شباب و بلاوه و حتی روستاهای پر جمعیت، امیدواریم با برنامه ریزی های در دست اجرا یک کارخانه بازیافت به صورت مشترک با بخش خصوصی ساخته شود تا زباله های این شهرها را بازیافت کند.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.