اردبیل؛

گشایش نمایشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار از گشایش نمایشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیله سوار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، آرام حلیم گفت: در حال حاضر فروشگاه ها و نمایشگاه های دائمی عرضه محصولات کانون بسیار اندک است؛ از این رو ، باید این امکان را فراهم کنیم، بخشی از محصولات را از طریق فروشگاه های کانون و بخشی را از طریق بخش فرهنگی غیردولتی عرضه کنیم.

وی افزود: در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل تولید نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی داخلی و ملی بسیار مهم و ضروری است و کودکان و نوجوانان می توانند با خرید این نوشت افزارهای ایرانی و بومی با بزرگان، قهرمان ملی و نام آوران ایران زمین به خوبی آشنا شوند.

وی گفت: قیمت تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه های دائمی و فروشگاه های عرضه این کانون کمتر از عرضه آن توسط فروشندگان بخش فرهنگی که این محصولات را به فروش می رسانند، است.

مصلح مسئول نمایشگاههای عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز افزود: نوشت افزارهای عرضه شده کاملا ساخت کشور است و یکی از دغدغه های خانواده ها خرید جنس خوب و با کیفیت است که برگزاری این نمایشگاه می تواند در این راستا بسیار مؤثر باشد.

بهنام نورافکن مسئول نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان نیز گفت:این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه در سالن کتابخانه عمومی الغدیر برگزار خواهد شد و در کنار عرضه محصولات فرهنگی و نوشت افزار، نمایشگاه عرضه کتاب نیز دایر است و مراجعه کنندگان از تخفیف 20الی 40درصدی محصولات برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار