اهواز؛

تسلیت به خانواده های شهدای آتش نشان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان اهواز به خانواده های شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر نجفی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرستان اهواز در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده های شهدای آتش نشان بیان داشت: سنگینی آواری که در ساختمان پلاسکو تهران ایجاد شده، دل همه را به درد آورده است.

وی با اشاره به دمای 200 تا 600 درجه محل حادثه و اظهارات سخنگوی سازمان آتش نشانی کشور مبنی بر احتمال کم زنده ماندن آتش نشان های گرفتار در زیر آوار، تصریح کرد: دمای بالا کار امداد رسانی و آوار برداری را طاقت فرسا کرده است و خانواده های آتش نشانانی که زیر آوار مانده اند در محل حضور دارند و منتظر تعیین سرنوشت عزیزان خود هستند.

نجفی با اظهار اینکه تمامی آتش نشانان سراسر کشور از این حادثه متاثر هستند، گفت: حتی نیروهای بازنشسته ما نیز برای کمک به عملیات آوار برداری، اعلام آمادگی کرده اند.

کمایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان نیز ضمن همدردی با مجموعه آتش نشانی کشور و خانواده های بازماندگان این حادثه از خدمات ارزشمند آتش نشانان تشکر کرد.

معاون آموزش متوسطه ،رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی ، رئیس اداره متوسطه اول و جمعی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در ادای احترام به آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو و همدردی با خانواده بزرگ آتش نشانی حضور داشتند.

جمعی از مسئولین آموزش و پرورش خوزستان با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز با اهدای گل به شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.