همدان؛

اجرای نمایش «یک کلام بگو نه!» در نهاوند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان نهاوند از اجرای نمایش خیابانی طنز با عنوان «یک کلام بگو نه!» در این شهرستان خبر داد.

اجرای نمایش «یک کلام بگو نه!» در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛، محمود مصباح اظهار کرد: این نمایش کاری از گروه نمایشی "فروغ ” به کارگردانی  صحبت اله روشنفکر بوده که به همت  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در بیش از ۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح شهر و روستاهای نهاوند اجرا می شود.

مصباح گفت: تولید و اجرای این نمایش در راستای ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه و نشان دادن آثار سوء این معضل اجتماعی در قالب اثری هنری که می تواند تاثیر بسزایی در روح و اندیشه این قشر داشته باشد بوده که با حمایتهای اداره آموزش و پرورش نهاوند و همچنین استقبال دانش آموزان از این نمایش تلاش داریم در کلیه مدارس این نمایش به اجرا در آید.

وی افزود: انجام برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تولیدات نمایشی، فیلم، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله عکس و هنرهای تجسمی، برپایی کارگاه های آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و … از برنامه های پیش بینی شده این اداره در راستای فرهنگ سازی در این خصوص  است.

لازم به توضیح است که در این نمایش که از روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه  اجرای خود را در سطح مدارس شهرستان آغاز کرده و هنرمندانی چون شاپور قپانوری، صحبت اله روشنفکر، علیرضا سیفی و یونس روز بهانی در این نمایش به هنرنمایی می پردازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.