ایرانشهر؛

سهم آموزش و پرورش از بودجه

سهم آموزش و پرورش از بودجه در تخصیص بودجه اول باید سهم آموزش و پرورش مشخص شود.

سهم آموزش و پرورش از بودجهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرماندار ایرانشهر در افتتاحیه گردهمایی دو روزه مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان گفت: اگر جامعه ای مقتدر و مسئولین اندیشمند و فکور می خواهیم باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم.

نبی بخش داودی افزود: اعتقاد دارم در تخصیص بودجه اول باید سهم آموزش و پرورش مشخص شود و سپس دیگر ارگان ها و نهاد ها دیده شوند چرا که جنس کار آموزش و پرورش با دیگر دستگاه ها متفاوت است.

داودی تلاش و همت مسئولین آموزش و پرورش استان را ستودنی ارزیابی کرد و گفت: موضوع جذب بازمانده از تحصیل در این استان کاری ماندگار و اثرگذار بوده و خواهد بود.

وی ضمن سپاس از همکاری و همراهی و افکار بلند مسئولین آموزش و پرورش در برخورد با موانع و مشکلات این دستگاه از حرمت و احترام معلم که در جامعه باید جایگاه ویژه ای داشته باشد سخن به میان آورد.

فرماندار ایرانشهر با تاکید بر حل بسیاری از معضلات جامعه توسط معلمان و فرهنگیان، کلاس درس را مهمترین محل انسان سازی و تربیت انسان دانست.
 
داودی انتفاع سازی دارایی های آموزش و پرورش را موجب برون رفت از برخی مشکلات حال حاضر دانست و ادامه داد: خروجی تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان بهترین نیروهای آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به مهم بودن دوره ی ابتدایی و تاثیر گذاری این دوره در زندگی انسان ها ، از آمار بالای ناهنجاری در جامعه انتقاد کرد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: سهم ، آموزش وپرورش ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.