حفظ وحدت و اطاعت از رهبری ، عوامل تداوم انقلاب اسلامی

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حفظ وحدت ، همدلی و اطاعت از فرمان رهبری را عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

حفظ وحدت و اطاعت از رهبری ، عوامل تداوم انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم در جمع نیروهای تیپ 321 شهیدحفظ وحدت و اطاعت از رهبری ، عوامل تداوم انقلاب اسلامی اشراف شهرستان مرند افزود : تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت کنونی کشور هم به این دو عامل مهم نیازمند است و باید بیش از ئیش مورد توجه مردم و مسئولان قرارب بگیرد.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت : مردم ایران  در سال 1357 با اطاعت از فرمان امام خمینی (ره) و با همبستگی و یکدلی دست استعمارگران را از این کشور کوتاه کردند و موجب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شدند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم حضور میلیونی مردم و حضور حدود 10 هزار نفر از خانواده های ارتش جمهوری اسلامی ایران را در کاروانهای پیاده روی اربعین و مراسم دینی و انقلابی نشانه احیای ارزشهای اسلامی در بین خانواده های ایرانی دانست و تصریح کرد : حفظ استقلال و تمامیت عرضی کشور و  تبعیت نکردن  از کشورهای سلطه گر از برکات انقلاب اسلامی ایران است که با تقدیم خون شهیدان حاصل شده  و امروز شاهد گسترش عزت ایران در تمامی نقاط جهان هستیم.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  جمهوری اسلامی ایران افزایش بینش سیاسی و اجتماعی و مشارکت های مردمی را از دیگر ثمرات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود :  پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم با بینشی متفاوت تر از گذشته و با حضور حداکثری در تمامی زمینه ها  حضور یافتند و به جهانیان ثابت کردند که دیانت همراه با سیاست را به خوبی آموخته و در هم آمیخته اند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم وظیفه اصلی مردم و ارگان های نظامی را هوشیاری در برابر  ترفندهای جدید دشمنان دانست و گفت :  دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها دولت امریکا با ایجاد جنگ نرم و هدف قرار دادن بنیان خانواده ها در پی نفوذ در داخل ایران هستند .
در پایان این مراسم از چند تن از نیروهای ارتش تیپ 321 شهید اشراف مرند که دارای مقام های کشوری و استانی در مسابقات قرآنی بودند تجلیل شد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.