شهابی رئیس دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال شد+سوابق

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال شهابی به سمت رئیس دپارتمان روابط عمومی منصوب شد.

شهابی رئیس دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ طی حکمی از سوی مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال، اژدر شهابی به سمت رئیس دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

در حکم رئیس فدراسیون آمده است:  با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به سمت رئیس دپارتمان روابط عمومی منصوب می شوید.

امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقاء بیش از پیش فدراسیون فوتبال باشیم.

موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید، از خداوند منان مسئلت دارم.

اژدر شهابی سوابق اجرایی قابل تاملی در زمینه روابط عمومی و فعالیت های ارتباطی دارد و در مورد حضور وی در راس اطلاع رسانی فدرسیون فوتبال باید گفت که این انتصاب از بهترین اقدامات اخیر تاج محسوب می شود.

اژدر شهابی در سوابق قبلی خود نشان داده است که در مورد رسانه ها گاهی یکسان دارد و این موضوع می تواند در اطلاع رسانی فوتبال کمک شایانی کند.

شهابی دارای سوابقی همچون ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش، رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های 2007 مالزی، معاون اداره کل روابط عمومی و بین الملل سازمان تربیت بدنی و مشاور رسانه‌ای قائم مقام آموزش و پرورش در حوزه سلامت و تربیت بدنی است.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار