بردخون:

چهل‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

با حضور مسئولان، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء آنان، چهل‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در بردخون آغاز شد.

چهل‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون پیش از ظهر شنبه در این آیین اظهار داشت: امروزه آموزش و پرورش بهتر و باکیفیت با به کارگیری همه ظرفیت ها و امکانات انجام می گیرد تا نیاز علمی دانش آموزان برآورده شود.

ظهیر محمودی افزود: بهره‌وری از هنر به‌ویژه فیلم راه کسب دانش را هموارتر می‌کند که فیلم رشد در چند سال اخیر تأثیر ویژه‌ای در یادگیری دانش‌آموزان و دستیابی آنان به فناوری‌های جدید داشته و نقشی به مراتب بیشتر از کلاس‌های درس ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با۱۲۰ فیلم از ۲ تا ۷ بهمن در بردخون برگزار می‌شود و فیلم‌هایی با موضوع داستانی بلند و کوتاه، پویانمایی و مستند از کارگردانان داخلی و خارجی برای استفاده دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در کانون شهید نامدار و مدارس نمایش داده می‌شود.

محمودی با بیان ضرورت حضور و مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان منطقه در جشنواره فیلم رشد، ادامه داد: باید تلاش کنیم در حد توان صاحب اثر و پدیدآورنده فیلم‌های جشنواره در سال‌های آینده باشیم و افراد علاقمند و هنرمند نقش بیشتری در این جشنواره علمی و هنری داشته باشند که ما نیز حمایت لازم را خواهیم داشت.

در این آیین که تعدادی از مسئولان، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء آنان نیز حضور داشتند نمایش فیلم های جشنواره آغاز شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.