کرمانشاه؛

حادثه رانندگی در سرپل ذهاب 2کشته و 2مصدوم برجای گذاشت

رئيس پليس راه استان از برخورد يک دستگاه خودروی سواری پرايد با يک دستگاه وانت نيسان خبر داد و گفت: اين حادثه رانندگی دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فضل الله شيری از برخورد يک دستگاه خودروي سواري پرايد با يک دستگاه وانت نيسان خبر داد و زمان وقوع اين حادثه رانندگي را ساعت 22:30 دقيقه شب گذشته در کيلومتر 25 جاده سرپل ذهاب به سمت ازگله در روستاي جابري از توابع دهستان دشت ذهاب سرپل ذهاب بيان کرد.


وی افزود: در اين سانحه، راننده و سرنشين خودروي پرايد در دم جان باختند و يکي ديگر از سرنشينان سواري پرايد و راننده خودروي وانت نيسان نيز مصدوم شدند.

اين مقام انتظامي اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع اين تصادف رانندگي، نيروهاي امدادي و مأموران انتظامي در محل حادثه حضور يافتند و علاوه بر بازگشايي مسير، نسبت به انتقال اجساد و مصدومان به بيمارستان شهداي سرپل ذهاب مراکز اقدام کردند.

سرهنگ شيری با اشاره به اينکه علت اين حادثه رانندگي توسط کارشناسان پليس راه در دست بررسي است، از رانندگان وسائط نقليه خواست که با پرهيز از هرگونه عجله و شتاب و با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي سفري امن و ايمن را براي خود و ديگر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار