تشدید درگیری‌ها در سیاتل در اعتراض به تحلیف ترامپ / یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفت

بر اثر وقوع درگیری میان حامیان و مخالفان دونالد ترامپ در شهر سیاتل، یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، پلیس سیاتل اعلام کرد: به دنبال وقوع درگیری میان حامیان و مخالفان "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور جدید آمریکا در بیرون از "دانشگاه واشنگتن"، در شهر "سیاتل" آمریکا، یک نفر هدف گلوله قرار گرفت.

به گفته پلیس سیاتل، بیرون از این دانشگاه که تا ساعتها میان گروه های مخالف ترامپ و حامیان وی درگیری رخ داده بود، این شخص از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سپس او را از میان جمعیت خارج کرده و با وضع وخیمی به بیمارستان منتقل کردند.

گزارشهای محلی حاکی از آن است که صدها نفر از مردم برای اعتراض به سخنرانی "میلو یناپولس" روزنامه‌نگار انگلیسی مستقر در آمریکا در این محل اجتماع کرده بودند. پس از آن میان حامیان "یناپولس" و مخالفان وی درگیری رخ داد. این اتفاقات پس از تظاهرات ضد ترامپ در اعتراض به مراسم تحلیف وی در خیابانهای سیاتل روی داد. گفته می شود معترضان حتی یک مرد را بخاطر داشتن کلاهی در حمایت از ترامپ، مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این مرد که کلاه حمایت از ترامپ را بر سر داشت، گفت: "من هیچ کاری نمی کردم. فقط یک کلاه بر سر داشتم و به اینجا آمده بودم تا به شعارهایی که مردم می دهند گوش دهم."

پدر وی گفت: آنها به پسر من حمله کردند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. من برای کمک به او رفتم که معترضان به سمت من هم حمله ور شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار