مدیر مجموعه‌های پیست اسکی:

تجهیزات پیست های اسکی متعلق به 50 سال گذشته است

رضا دوستی گفت: قدمت تجهیزات و دستگاه های پیست های اسکی کشور به 50 سال قبل باز می گردد که برای نوسازی آن به بودجه هنگفتی نیاز داریم.

تجهیزات پیست های اسکی متعلق به 50 سال گذشته استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز سه شنبه 28 دی ساعت 14:50 دقیقه بود که تله کابین‌های یکی از خطوط پیست دیزین به علت قطع برق از حرکت ایستاد. حدود 20 نفر به مدت 2 ساعت در تله کابین‌ها محبوس شدند که نهایتا با وصل شدن برق، تله کابین‌ها به حرکت در آمدند و مردم از آنها پیاده شدند. علت این حادثه به گفته مسئولان تصادف یک کامیون با کابل برق در جاده چالوس بوده است.

روز چهارشنبه مصطفی مدبر، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با تشکیل جلسه‌، گروهی را برای بررسی و رفع مشکل تله کابین‌ دیزین مامور کرد.

رضا دوستی مدیر مجموعه‌های پیست اسکی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این‌باره گفت: حدود 2 سال است که سازمان استاندارد به استاندار سازی پیست‌های اسکی ورود کرده است. تجهیزات و دستگاه های همه مجموعه‌های اسکی بسیار قدیمی است و به حدود 50 سال قبل باز می گردد. اگر بخواهیم به روز باشیم در پیست‌ها ایرادات فراوانی پیدا خواهد شد اما سعی ما این است تا جایی که در توان داریم ایرادات را برطرف کنیم تا به کسی آسیبی نرسد زیرا به روز رسانی کامل تجهیزات پیست‌ها به تحولی بزرگ و بودجه هنگفتی نیاز دارد.

وی افزود: گروهی فنی برای بررسی و برطرف کردن مشکل تله کابین‌ دیزین مامور شدند، تا اعلام نظر این گروه خط تله کابین دره تعطیل است. اگر نقایص فنی قابل رفع بود مشکلات را برطرف خواهیم کرد در غیر اینصورت با توجه  به در اولویت بودن جان انسان‌ها، خط همچنان تعطیل باقی خواهد ماند.

دوستی درباره استاندارد بودن یا نبودن پیست دیزین اظهار داشت: اگر این پیست استاندارد نبود از سوی فدراسیون بازگشایی نمی شد چون قبل از آغاز به کار مجدد همه پیست‌ها، توسط کارشناسانی از فدراسیون به بررسی می شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار