در آب‌های بندر دیر:

کشف بیش از 140 میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با هوشیاری ماموران پایگاه دریابانی بندرکنگان محموله ای به ارزش 140 میلیارد و 260میلیون ریال کالای ممنوعه و قاچاق شناسایی و توقیف شد.

کشف بیش از 140 میلیارد ریال کالای قاچاق
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی دریابانی استان بوشهر، سردار قلندر لشکری روز شنبه درجمع خبرنگاران افزود: این میزان کالای قاچاق از یک فروند لنج باری که از مبدا دبی به مقصد بندر ریگ گناوه در حرکت بود و در میان راه بدون مجوز وارد پست کنترل بندر دیر شد و قصد تخلیه بار داشت، بدست آمده است.

وی اضافه کرد: کالاهای کشف شده شامل 559 هزار و 472 عدد ترقه، سه هزار و 785 دستگاه گوشی موبایل، دو هزار و 100 تخته پتو، 196 کیسه البسه، 36 دستگاه فتوکپی، 25 عدد میز فتوکپی، 30 دستگاه لوازم برقی خانگی، 420 بطری پودر دستگاه کپی، 315 عدد توپ فوتبال، 228 جفت کفش، هزار و 428 عدد لوازم یدکی خودرو، 59 حلقه لاستیک خودرو، هزار و 500 عدد ظروف آشپزخانه و  60هزار و 238 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی است.

قلندری یادآور شد: در این ارتباط پنج نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی پیامدهای منفی اجتماعی را از آثار سوء قاچاق کالا در کشور عنوان کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا نیاز به عزم ملی دارد که در این ارتباط تعامل دریابانی با دستگاه قضایی در برخورد با پدیده قاچاق کالا روبه افزایش است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.