رئیس هیئت مدیره پرسپولیس:استعفای ما روی میز است/مشکل مالیاتی را وزارت حل می کند

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد شایعات استعفای هیئت مدیره پرسپولیس معتقد است که بحث استعفا همیشه باز است اما ما در پی حل مشکلات پرسپولیس هستیم.

کاشانی:وزارت ورزش پیگیر حل مشکل مالیاتی پرسپولیس است/استعفای هیئت مدیره روی میز استجعفر کاشانی در باره وضعیت بدهی مالیاتی پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: وزارت ورزش متولی باشگاه پرسپولیس است و مسئولان وزارتخانه پیگیر بدهی مالیاتی باشگاه هستند تا این مشکل را برطرف کنند.

وی درباره استعفای اعضای هیئت مدیره به علت مسدود شدن حسابشان بیان کرد: موضوع استعفا همواره مطرح می شود و روی میز قرار دارد اما طی رایزنی وزیر ورزش وجوانان با اداره مالیات، مشکل مسدود شدن حساب اعضای هئیت مدیره برطرف شده است.

کاشانی تصریح کرد:بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس مربوط به مدیران سابق است که به علت پرداخت نشدن به موقع، هم اکنون باید با جریمه دیر کرد 90 میلیارد تومان باید به اداره مالیات پرداخت شود. طاهری سر پرست باشگاه پیگیر این موضوع است تا این مشکل را با حمایت وزارت ورزش و جوانان برطرف کند.

رئیس هیات مدیره در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان هرچه زودتر مشکلات مالیاتی باشگاه پرسپولیس را برطرف کند تا لطمه ای به باشگاه وارد نشود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار