ایرانشهر؛

دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار کذب می کرد، در کمتر از 2 ساعت خبر داد.

دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان  در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، فردی که از طریق یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار اخبار و فراخوان کذب به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت می کرد، شناسایی فرد در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.  

وی افزود: با بررسی های تخصصی انجام گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا بلافاصله متهم مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.  

سرهنگ "جلیلیان" تصریح کرد: متهم پس از اینکه با شواهد و مستندات محکم کارشناسان پلیس مواجه شد به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پس از معرفی به مراجع قضایی راهی زندان زد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس فتا همواره با رصد دقیق هرگونه موارد غیرقانونی و خلاق مقررات در فضای مجازی اجازه هیچ گونه قانون شکنی و قانون گریزی را به متخلفان جهت برهم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان در فضای مجازی نمی دهد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.