پیش بازی رئال مادرید – مالاگا/زیدان به دنبال خارج شدن از بحران

تیم های رئال مادرید و مالاگا اسپانیا امشب (شنبه) در ورزشگاه "سانتیاگو برنابئو" به مصاف یکدیگر می روند.

پیش بازی رئال مادرید – مالاگا / زیدان به دنبال خارج شدن از بحرانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های رئال مادرید و مالاگای اسپانیا امشب ( شنبه) از ساعت 18:45 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می روند. رئال مادرید که بازی های بسیاری را تحت مربی گری زیدان با پیروزی پشت سر گذاشت، 2 هفته است که مقابل حریفان شکست می خورد. 

سفید پوشان مادرید در اواسط هفته، دومین شکست پشت سر هم را نیز تجربه کردند و 2 بر 1 مغلوب تیم سلتاویگو شدند. در این مسابقه که در چارچوب رقابت های کوپا دل ری برگزار شد، دنی کارواخال مدافع رئال مادرید دچار مصدومیت شدیدی شد که وی را به مدت یک ماه خانه نشین می کند.

البته تیم مالاگا نیز وضعیت چندان خوبی ندارد و در هفته کذشته مقابل تیم رئال سوسیداد با نتیجه 2 بر 0 مغلوب شد. این تیم از 7 بازی گذشته، 5 بازی را مقابل رئال مادرید شکست خورده است. 

ساندرو بازیکن تیم مالاگا نیز همانند کارواخال در این مسابقه مصدوم است و حضور  روبرتو روسالس و رسیو نیز در هاله ای از ابهام است.

تیم مالاگا در 5 بازی اخیرش نیز نتایج بسیار بدی را به دست آورده است. این تیم در 4 بازی شکست خورده است و فقط در یک دیدار موفق شده به نتیجه تساوی دست پیدا کند.

در حال حاضر تیم رئال مادرید با 40 امتیاز در صدر جدول و و مالاگا با 21 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارند. 

صحبت های زین الدین زیدان پیش از این مسابقه :
در دیدار مقابل سلتاویگو بازی خوبی را به نمای نگذاشتیم و باید اعتراف کنیم که در 2 هفته اخیر خوب نبوده ایم. امشب نیز با حریف سرسختی بازی داریم و با آنالیز این تیم،‌قصد داریم که به موفقیت و پیروزی دست پیدا کنیم. در هفته های اخیر اندکی در بحران فرو رفته ایم، اما مطمئن هستم که با پیروزی در این مسابقه دوباره به روزهای اوج باز می گردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار