کرمان؛

تسلیت مجمع نمایندگان استان کرمان برای حادثه پلاسکو

مجمع نمایندگان استان کرمان در طی پیامی شهادت جمعی از آتشنشانان حادثه ساختمان پلاشکو تهران را تسلیت گفت.

تسلیت نمایندگان مجلس استان برای حادثه پلاسکوبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان ، در این پیام آمده است:

حادثه تاسف بار سانحه آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران که منجر به ایجاد خسارت و تلفات جانی تعدادی از هم وطنانمان گردید موجب تاثر شدید شد .

این پیام می افزاید: این حادثه غم انگیز صحنه حماسه آفرینی دلاورمردانی گردیدکه خود را در معرض خطر قرار دادند و با فداکاری و رشادت و از جان گذشتگی تلاشی جانانه از خود نشان دادند و نام ویادشان تا ابددرتاریخ ایران وایرانی ماندگار خواهد شد .

در ادامه این پیام آمده است: اميد است با اقدامات مسوولانه و جدي مسوولان و همت مالكان و بهره برداران تمامي اماكني كه در معرض خطر هستند در اسرع وقت استاندارد سازي شوند .

در این پیام درخواست شده است: از مسئولان و مردم عزيز استان کرمان بخصوص شهرستان هايي كه در معرض خطر زلزله و ساير حوادث هستند با جديت درخواست داريم نسبت به مقاوم و استاندارد سازي اماكن مسكوني ، تجاري، وعمومي خود با هر روشي اقدام نمايند .

در پایان این پیام آمده است: مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و ارج نهادن به این کار ارزشمند این مصیبت را به مردم عزیز ایران خصوصا خانواده های داغدار آن عزیزان تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای شادی روح این قهرمانان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماییم .
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.