کرمانشاه؛

برگزاری جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه

جشنواره بین المللی "اقوام" در کرمانشاه در دومین روز برگزاری، شاهد هنرنمایی هشت گروه موسیقی و پنج گروه نمایشی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه، هشت گروه موسیقی و پنج گروه نمایشی در تالار انتظار کرمانشاه هنرنمایی کردند.

دیروز از ساعت 10 صبح نمایش "گیشه یاوری" به کارگردانی "محمدعلی صادق حسنی" روی صحنه می رود و همزمان گروه موسیقی "عادل کمالی" از شهرستان دالاهو اجرای برنامه داشت.

در ساعت یازده گروه موسیقی "کارینا" به سرپرستی "سینا ولیدی" از شهرستان دالاهو و ساعت یازده و ۳۰گروه موسیقی "آوا" به سرپرستی "ابراهیم احمدی" اجرای برنامه داشت.

نمایش "خمره بازی" اصفهان به کارگردانی "امید اجاقی" ساعت 12 و در فضای باز تالار انتظار برای علاقمندان به اجرا در می آید و ساعت 15 نمایش آیینی " چریکه واران" از کرمانشاه روی صحنه رفتند.

ساعت 17 روز گذشته  با اجرای اولین گروه بخش بین الملل جشنواره همراه است و گروه موسیقی کشور هند به سرپرستی " درشن آنند" در تالار انتظار اجرای برنامه داشت.

از ساعت 18 گروه موسیقی "تریفه ی مانگه شو" به سرپرستی " کاوه امینی " اجرای برنامه داشت و در ساعت 19 نمایش "فرهنگ" کردستان به کارگردانی "سید فریدون احمدی" و نیز گروه موسیقی تنبورنوازان "رمزبار" به سرپرستی " بهزاد مرادی" به طور همزمان در دو قسمت مجازی تالار انتظار اجرای برنامه داشت.

گروه موسیقی " تیاب" از استان سیستان و بلوچستان به سرپرستی "چراغ آسکانی" ساعت 20 هنرنمایی و اجرای برنامه خواهند داشت و ساعت ۲۰ و ۳۰نمایش "سارای" به سرپرستی "مهدی صالحیار" از آذربایجان شرقی روی صحنه رفت.

اجرای گروه موسیقی "هانا" به سرپرستی استاد به نام آواز لرستان استاد "ایرج رحمانپور" در ساعت 21، پایان بخش برنامه های جشنواره بین المللی اقوام در روز دوم برگزاری آن بود.

اولین جشنواره بین المللی اقوام 30 دی تا سوم بهمن ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود .

موسسه فرهنگی و هنری " شکوه انقلاب " مجری برگزاری این جشنواره است و بازدید از بخش های مختلف آن برای عموم و علاقمندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.