ساری؛

ادامه مقاومت مردم یمن تا سقوط رژیم آل‌سعود

مقاومت مردم یمن تا سقوط رژیم متجاوز آل‌سعود پابرجا است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبدالحفیظ المتوکل مسئول گروه فرهنگی کاروان انصارالله یمن در آمل گفت: بیش از سه هزار کودک یمنی با شلیک مستقیم گلوله آل‌سعود و آمریکا به خاک و خون کشیده شدند ولی کشورهای مدعی حقوق بشر و جهانیان در سکوت کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه کشورهایی همانند ایران ندای کمک‌خواهی و درخواست نیاز مردم یمن را می‌شنود،افزود : کشورهای زیادی این روزها مدعی دفاع از حقوق بشر هستند ولی مردم مظلوم یمن و ظلم و ستم بر آنها را نمی‌بینند.

مسئول گروه فرهنگی کاروان انصارالله یمن با بیان اینکه افتخار بزرگ مردم یمن این است که از شیعیان و عاشقان اهل بیت هستند،گفت: مردم کشور یمن این روزها شرایط بسیار بدی برای زندگی دارند و نیازهای اولیه مردم یمن، غذا و دارو در شرایط نامناسبی به آنها می‌رسد.

عبدالحفیظ المتوکل با تأکید بر اینکه مردم کشورمان طی سال‌های گذشته تاکنون هر صبح با صدای موشک و بمباران به سوی خانه‌های‌شان بیدار می‌شوند، افزود: بمباران مسجد، اماکن عمومی و بیمارستان‌ها خرابی‌هایی است که هر روز در یمن مشاهده می‌شود اما مردم یمن در راه حق و حقیقت هستند و در این مسیر از چیزی ابایی ندارند حتی اگر موشک به سمت آنها شلیک شود و جنگده‌ها آنها را بمباران کنند.

وی گفت : با توجه به آمار از مراکز رسمی بیش از سه هزار کودک یمنی با شلیک مستقیم گلوله آل‌سعود و آمریکا به خاک و خون کشیده شدند ولی کشورهای مدعی حقوق بشر و جهانیان در سکوت کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه مردم ایران حمایت‌های زیادی از مردم مظلوم یمن می‌کنند و ما قدردان مردم این کشور هستیم، افزود: مردم یمن با روح، عقل و جسم خود به مقاومت مقابل متجاوزان و زورگویان آل‌سعود ادامه می‌دهند و این مقاومت تا سقوط این رژیم پابرجا است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار