کرمان؛

تقدیرو تشکر از آتش نشانان حادثه پلاسکو

خطیب جمعه کرمان ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران گفت: از آتش نشانان این حادثه تقدیر و تشکر را داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام مهدی عرب پور در جمع مردم نمازگزار کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: در ساختمان مشهور به پلاسکو در تهران 30 مرحله برای استحکام بنا اخطار داده شده بود اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.
وی ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران بیان کرد: از آتش نشانان این حادثه تقدیر و تشکر را داریم و از روز گذشته که آتش سوزی رویت شد، تلاش های زیادی برای امدادرسانی انجام دادند و این تلاش ها همچنان ادامه دارد.
وی جنایات و کشتار مردم را در یمن و بحرین به شدت محکوم کرد و افزود: اطمینان داریم که این اقدامات ریشه غاصبان را خواهد سوزاند.
حجت الاسلام عرب پور همچنین گفت: نزولات آسمانی در سال جاری در استان کرمان بسیار کم بوده و وظیفه ما دعا و نماز است و بخواهید تا از عنایت پروردگار باران رحمت ببارد.
وی اضافه کرد: جشن های دهه فجر را باشکوه برگزار کنید تا زحماتی که در انقلاب کشیده شد، بر باد نرود و ارتباط نسل انقلاب با نسل کنونی حفظ شود.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.