غلامی: تيم ما هفته به هفته بهتر می شود/‌ سرويس‌های پارسه عالی بود

سرعتی زن تيم واليبال بانك سرمايه گفت: تيم ما در هر مسابقه نسبت به مسابقه قبل آماده‌تر و هماهنگ‌تر كار می كند.

عادل غلامی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ديدار هفته نوزدهم تيمش مقابل پارسه تهران گفت: در ست اول اين ديدار آغاز خوبی نداشتيم اما از ست دوم به با ریکاوری ذهنی مناسب و دستورات تاکتیکی کادر فنی توانستيم به بازی برگرديم.

غلامی به سرويس‌های خوب بازيكنان پارسه در ديدار مقابل بانك سرمايه اشاره كرد و گفت:  وقتی يك تيم خوب سرويس بزند كار را براي حريفش سخت می كند. اما در تيم ما دريافت‌های خوبي صورت گرفت و اين موضوع منجر به برتری تيم ما شد. به اعتقاد من تيم بانك سرمايه در هر بازی نسبت به بازي قبل بهتر كار مي‌كند.

وي افزود: البته مت در دیدار مقابل پارسه شهرام محمودی را در اختیار نداشتیم و اگر او بود شاید مي‌توانستيم بازي را به جاي 3 بر يك ، با حساب 3 بر صفر ببريم. البته جلالی كه جانشين شهرام محمودی شده بود هم امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست وظايفش را به خوبی انجام دهد.

ملي پوش بانك سرمايه در ادامه گفت:  هدف تيم ما اين است كه در مرحله پلی آف بهترین عملکرد را داشته و نتیجه مناسب را كسب كند. ما به قهرمانی فكر می كنيم و هدف نهايی ما كسب عنوان نخست اين مسابقات است. 

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار