زنجان؛

بی توجهی به ایمنی حادثه ای همچون پلاسکو را به وجود می آورد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت : بی توجهی به ایمنی و عدم رعایت موارد ایمنی حادثه ای همچون پلاسکو را به وجود می آورد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشااره به حادثه دلخراش پلاسکو افزود : عدم رعایت موارد ایمنی موجب بروز حادثه ی بزرگی همچون پلاسکو در ایران شد .

وی با بیان اینکه در سال 1342حسنعلی منصور که یکی از مهرههای مشخص آمریکا بود که به عنوان نخست وزیر انتخاب شد که قانون مصونیت مستشاران خارجی در ایران توسط وی به تصویب رسیدخاطر نشان کرد : علما، متدینین و گروه مؤتلفه که مشی و مرام آنها تبعیت بیچون و چرا از حکم علما بود، توسط شهید بخارایی به درک واصل شد تا هشداری به رژیم پهلوی و آمریکا باشد.

خطیب جمعه زنجان اظهار کرد : ششم بهمن سال 1360 به عنوان سالروز دشمن جنگ را به ما تحمیل و دو جبهه در غرب و جنوب در کردستان و خوزستان بازد کرد تا در عرض پنج روز ایران شکست بخورد اما با ایجاد جبهه سوم منطقه آزاد درصدد تضعیف قدرت ایران بودند که شهر آمل انتخاب شد و به این شهر حمله کرده و مراکز حساس انقلاب را از نظر خود اشغال کردند همین که خورشید طلوع کرده و مردم آمل متوجه این توطئه شده وارد صحنه شده و در عرض کمتر از 24 ساعت، این توطئه را خنثی کردند.

خاتمی در ادامه افزود: نخستین هدف شوم آنها این بود که کمیته انقلاب اسلامی را از کار انداخته و به برنامههای خود جامه عملی بپوشانند که مردم غیرتمند آمل اجازه ندادند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت بازنگری بر مقوله واردات در کشور تاکید کرد و گفت: در گذشته در این زمینه غفلت و بیتوجهی شده است و باید مبادی ورودی و خروجی برای جلوگیری از قاچاق کنترل شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت مردمی برگزار شدن جشن های انقلاب اسلامی تاکید کردوگفت: تکبیر شبانه و برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مورد تاکید مقام معظم رهبری است،دهه فجر به جناح و گروه خاصی تعلق ندارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.