جام جهانی قطر باز هم قربانی گرفت

یک مرد انگلیسی به هنگام کار در یکی از ورزشگاه‌های مبزبان جام‌جهانی 2022 قطر، جان باخت.

جام جهانی قطر باز هم قربانی گرفتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت،بنا بر اعلام برگزارکنندگان جام‌جهانی 2022 قطر، یک مرد 40 ساله بریتانیایی هنگام کار در یکی از ورزشگاه های در حال ساخت برای میزبانی این رقابت ها، جان باخت.

برگزارکنندگان عنوان کردند این فرد که نام او فاش نشده روز پنجشنبه به هنگام کار در ورزشگاه بین المللی خلیفه(که تا مرحله یک چهارم نهایی میزبان مسابقات جام جهانی خواهد بود) جان باخته است.

اطلاعات دقیقی از نحوه کشته شدن این مرد انگلیسی منتشر نشده اما دولت قطر با انتشار اطلایه ای اعلام کرد تحقیقات درباره علت مرگ آغاز شده است و جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

این مرد 40 ساله کارگر یک پیمانکاری تخصصی آلمانی بود.

از هفت سال پیش که میزبانی جام جهانی 2022 به قطر واگذار شده است ،همواره انتقاداتی متوجه این کشور عربی بوده است.
برآورد شده است که هزاران نفر از کارکنان ساخت و ساز، که بسیاری از آنها کارگران مهاجر هستند، قبل از آغاز مسابقات جان خود را در این پروژه های ساختمانی از دست خواهند داد،اما فیفا این ادعا را رد کرده است. 

این در حالی است که  ده ها تن از کارگران نپالی قطر به هنگام ساخت استادیوم در گرمای تابستان، به دلیل برخوردار نبودن از آب و غذای کافی، جان باختند. همچنین اخباری نیز از مرگ کارگران هندی و بنگلادش در این کشور حوزه خلیج فارس منتشر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار