مشکل برق رسانی مناطق مشرف به ساختمان پلاسکو تا چه زمانی رفع می‌شود؟

اصلاح کابل های از مدار خارج شده و همچنین جبران خسارات وارده به سیستم برق رسانی منطقه، تا پایان عملیات امداد و نجات میسر نخواهد بود.

کامبیز نادریان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ درگفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد:بنا به درخواست سازمان آتشنشانی تهران به منظور ایمن سازی نواحی مجاور ساختمان پلاسکو از ساعت 10صبح دیروز نسبت به قطع برق چهار راه استانبول تا حد فاصل چهار راه مخبر الدوله توسط گروه های عملیاتی اداره برق اقدام کردیم.

وی افزود:به دنبال فرو ریختن ساختمان پلاسکو و تشکیل جلسه ستاد بحران مشکل برق رسانی به مناطق مجاور رفع و برق رسانی تا ساعت 4عصر  به حالت عادی بازگشت.

نادریان در خصوص میزان خسارت وارده به سیستم برق رسانی مناطق مشرف به ساختمان پلاسکو بیان کرد : با توجه به فعالیت تیم امداد و نجات تا زمانی که فرآیند آوار برداری و تعین سرنوشت آتشنشانان محبوس در زیر آوار به پایان نرسد نمی‌توان میزان خسارت نهایی را به طور دقیق تخمین زد .

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ افزود: از آنجایی که شبکه های برق رسانی تهران از دو سو تغذیه می‌شوند، اگر یک مدار دچار مشکل شود از مدار دیگر برق جریان پیدا می کند لذا تا زمان پایان یافتن عملیات امداد و نجات مشکل تامین برق وجود ندارد.

وی در پایان بیان کرد: اصلاح کابل های از مدار خارج شده و همچنین مرتفع نمودن خسارات وارده به سیستم برق رسانی مناطق فوق تا پایان یافتن عملیات امداد و نجات میسر نخواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار