گلايه هنرمند جوان از ديركرد پرداخت كمك هزينه‌ سی و پنجمين جشنواره تئاتر فجر

نمایش برای آماده شدن و اجرا در جشنواره تئاتر فجر و جمع کردن مجدد دکور هزینه هایی را متحمل می شود و پرداخت با تاخیر کمک هزینه، گروهها را دچار مشکل می کند.

گلايه هنرمند جوان از ديركرد پرداخت كمك هزينه‌ سی و پنجمين جشنواره تئاتر فجر
بهروز خرم بازیگر نمایش «پرسه‌های موازی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن گلایه از پرداخت دیرهنگام کمک هزینه‌ها به گروه‌های نمایشی اظهار داشت: چیزی به اجرای نمایش در جشنواره باقی نمانده است اما هنوز کمک هزینه‌ها به ما پرداخت نشده! درواقع ساخت مجدد دکور و آماده سازی صحنه نیازمند هزینه هایی است که متاسفانه پرداخت نشده و ما را دچار مشکل کرده و حتی قسط اول را هم دریافت نکردیم. تا جایی که دیگر فرصت اجرای تست را نخواهیم داشت و باید بلافاصله اجرا کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در زمینه پرداخت کمک هزینه ها انجمن نمایش پیگیر باشد و هرچه زودتر دغدغه مخارج گروه‌ها را حل کنند.

خرم گفت: این اثر در مهر و شهریور همین امسال در سالن مولوی اجرا شد و با توجه به بازخوردهای مخاطبان در اجرای جشنواره تغییراتی را ایجاد کردیم و قرار است این نمایش روز سوم بهمن در تالار مولوی در دو سانس همزمان با جشنواره تئاتر فجر اجرا شود.

خرم با اشاره به موضوع نمایش اظهار داشت: این نمایش برگرفته از حادثه ای واقعی و خودکشی دسته جمعی است که داستان نمایش در محوریت این داستان شکل گرفته است.

این بازیگر تئاتر درباره بخش اضافه شده یعنی بخش جوانان در جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: به نظر من فقط عنوان بخش ها تغییر کرده. به عنوان مثال قبلا بخش نسل نو بود و امروز بخش جوانان شده؛ البته با این تفاوت که هنرمندان در رنج سنی خاصی در این بخش حضور دارند و این کار به نوعی تجربه است و باید در پایان کار جشنواره در موردش قضاوت کرد.



انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار