ساری؛

دستگیری 30 خرده فروش موادمخدر

30 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان آمل شناسایی و دستگیر شدند.

سردار سيد محمود مير فيضی فرمانده انتظامی مازندران در حاشيه نمايشگاه دستاوردهای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان آمل در 24 ساعت گذشته بيش از 30 خرده فروش مواد مخدر در اين مدت شناسايی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از این افراد 13 کيلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد افزود: تعدادی از اراذل و اوباش نیز در این طرح شناسايی و دستگير شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت : 79 درصد از پرونده های ارجاعی به پليس فتای مازندران نیز در این مدت منجر به کشف شده است .

سردار سيد محمود مير فيضی با اشاره به افزايش 35 درصدی جرائم در فضای مجازی، افزود: 60 درصد از پرونده های ارجاعی به پليس فتا در رابطه با مسائل مالی است.

وی گفت : برخورد با جرايم سايبری با پيچيدگی های خاصی مواجه است و بسياری از جرايم از فضای حقيقی به فضای مجازی کشيده شده است و اين به گونه ای است که يک متهم با چندين شاکی روبرو است .

سردار سيد محمود مير فيضی وظيفه پليس در ارتباط با فضای مجازی را آگاهسازی مردم برای کاهش ، پيشگيری و مقابله با تهديدات و آسيب های فضای مجازی اعلام کرد و افزود :6 در صد از فعالان فضای مجازی را جوانان تشکيل می دهند.

وی با بيان اينکه پليس پاسخگوی مطالبات به حق مردم و خادم آنان است گفت : با توجه به مطالبات مردم که به دنبال امنيت ، آسايش و آرامش هستند بر اساس آن طرح هايی را از جمله طرح ارتقای امنيت اجتماعی در استان و شهرستان ها آغاز کرده است .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار