بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 143)؛

از دانلود پیام رسان سروش تا مترجم صوتی همراه

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.



دانلود TouchPal Keyboard برای اندروید و Ios / صفحه کلید حرفه ای برای اندورید
TouchPal Keyboard کیبوردی سریع و رایگان برای اندروید است که از بیش از 150 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی میکند.  این نرم افزار توانسته بیش از 100 میلیون کاربر را از سرتاسر جهان به خود جذب کند. صفحه کلید تاچ پال جایزه Mobile Innovation Global Award (جایزه جهانی نوآوری‌های موبایل) را در سال 2009 به خود اختصاص داده است. این صفحه کلید کلمات تایپ شده و پر استفاده را به خاطر می‌سپارد تا در پیش بینی‌های بعدی از آنها استفاده کند.

TouchPal Keyboard  صفحه کلید حرفه ای برای اندورید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود OfficeSuite 8 Pro برای اندروید /قدرتمندترین و کاملترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF
بدون اغراق یکی از بهترین نرم افزار های آفیس برای آندروید را باید OfficeSuite Pro + PDF دانست. توسط این برنامه می توان به ویرایش، مشاهده و اشتراک گذاری فایل های word، اکسل، پاورپوینت و همچنین اضافه کردن فایل های pdf به گوشی خود پرداخت.

امکان جستجوی فایل و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت ها جهت یافتن سریعتر فرمت مورد نظر، از ویژگی های این برنامه است. OfficeSuite Pro همچنین از فرمت های ZIP، RTF و EML پشتیبانی می کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در Google Docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، میسر است.

دانلود OfficeSuite 8 Pro برای اندروید /قدرتمندترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود AutoResponder for WA Pro برای اندروید/نرم افزار پاسخ دهی خودکار به پیام های واتس اپ
هنگامی که تعداد مخاطبین در شبکه های اجتماعی افزایش می‌یابد امکان و زمان پاسخ دهی به آنها نیز کم میشود. اگر میخواهید به صورت اتونشر در زمان خاصی پیامی را ارسال کنید میتوانید از نرم افزار AutoResponder for WA استفاده کنید.

دانلود AutoResponder for WA Pro برای اندروید / نرم افزار  پاسخ دهی خودکار به پیام های واتس اپ

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود YoWindow برای اندروید و Ios / نرم افزار پرطرفدار پیش‌بینی وضعیت آب و هوا
نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هوا است. این نرم افزار با 5 میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزار های هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملا هوشمند است مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.

Weather YoWindow

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Microsoft Cortana برای اندروید و Ios/دستیار صوتی همه کاره کورتانای مایکروسافت
اگر از گوشی های اپل یا گوگل پیکسل استفاده میکنید مطمئنا با دستیار های صوتی سیری اپل و دستیار صوتی گوگل آشنا هستید. شرکت مایکروسافت هم برای گوشی های خود دستیار صوتی کورتانا را طراحی کرد که در ویندوز 10 نیز برای رایانه ها هم عرضه شد.

دانلود Microsoft Cortana v2.1.2.1536 برنامه دستیار صوتی کورتانا اندروید / در حال کار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Power Clean برای اندروید/ بهینه ساز قدرتمند ، سریع و کم حجم
احتمالا تجربه کرده باشید که پس از گذشت مدتی و نصب اپلیکیشنهای مختلف، سرعت سیستم عامل اندروید کاهش یافته و بعضا  تاخیرهایی در عملکرد آن مشاهده میشود. یکی از دلایل این امر انباشته شدن انبوهی از فایلهای غیر ضروری است که با اشغال بی‌مورد حافظه عملکرد سیستم را تحت‌الشعاع قرار داده و باعث افت سرعت میشوند. با نصب این برنامه میتوانید براحتی این ایراد شایع را برطرف کرده و سرعت روزهای اولیه را به دستگاه اندرویدی خود بازگردانید. با استفاده از نرم افزار Power Clean که با وجود قدرت و سرعت بالا کم حجم ترین برنامه بهینه ساز اندروید است.

دانلود بهینه ساز سریع و کم حجم Power Clean

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Gravity Screen Pro – On/Off برای اندروید / روشن و خاموش شدن صفحه گوشی به طور خودکار
یکی از مشکلاتی که که گریبانگیر برخی از کاربران است روشن ماندن صفحه نمایش برای مدتی وقتی کاری با آن ندارند است. که این موضوع مشکلات مختلفی را ایجاد کند. مشکلاتی مانند : مصرف بیهوده باتری ، احتمال اجرای یک برنامه به صورت ناخود آگاه  و حتی تماس ناخواسته و امثال آن.

دانلود Gravity Screen Pro – On/Off برای اندروید / روشن و خاموش شدن صفحه گوشی به طور خودکار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود پیام رسان سروش برای اندروید و Ios
شبکه های اجتماعی به همنشین کاربران تبدیل شده و البته کاربران هم به دنبال بهترین شبکه های اجتماعی برای استفاده هستند. در این میان شبکه های اجتماعی ایرانی هم به موفقیت های نسبی دست یافته اند، سروش پیام رسانی جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است که در مدتی کوتاه توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

سروش

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Photo Picture Resizer؛ کم کردن حجم تصاویر
نرم افزار Photo & Picture Resizer ابزاری حرفه ای برای تغییر سایز و کاهش حجم تصاویر در گوشی های هوشمند است. از آنجایی که حجم تصاویری که به واسطه برخی از گوشی ها و دوربین های حرفه ای گرفته می شود، بسیار زیاد است، با استفاده از این نرم افزار می توانید اندازه تصاویر دلخواه خود را تغییر و حجم آنها را بدون پایین آمدن کیفیتشان، کاهش دهید.

Photo Picture Resizer

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Microsoft Translator؛ مترجم صوتی همراه
نرم افزار Microsoft Translator یکی از بهترین برنامه های مترجم صوتی همراه است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت زنده صدای محیط را ضبط کنید و به زبان دلخواه خود ترجمه کنید. این نرم افزار از 50 زبان از جمله فارسی، اسپانیایی، چینی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، هلندی و کره ای پشتیبانی می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار