زنجان؛

برگزاری جشن بزرگ بهار در زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: همزمان با ایام دهه فجر سومین جشن بزرگ «بهار در بهمن»برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛صفوی از تشکیل ستاد دهه فجر در شهرداری زنجان خبر داد و افزود: فضا سازی یکپارچه شهر با عنوان«گویی نو بهار» و آذین بندی شهر و نصب پرچم از اقدامات شهرداری در این ایام است.

وی با بیان اینکه سومین جشن بزرگ«بهار در بهمن» برگزار می شود، ادامه داد: برنامه«نور در بهمن»در میدان ارتش، بلوار آزادی یا مجموعه کارخانه کبریت برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان از اجرای برنامه در ۱۴ مسجد در ۱۰ شب با مشارکت دستگاه های فرهنگی،اجرای برنامه های خاص در لحظه ورود امام به میهن و برگزاری جشنواره عکس انقلاب خبر داد.

صفوی از برگزاری نمایش طی پنج روز در ایام دهه فجر در شهر زنجان خبر داد و گفت: المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان شهرداری و کارناوال نیز راه اندازی می شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه در کارخانه کبریت، گفت: سومین رالی جانبازان و معلولان هم جزو این برنامه ها است.

همچنین معاون و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری دومین جشنواره موسیقی آوای امید در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری جشن انقلاب نیز در شهرستان های استان برگزار می شود.

ابراهیم قاسمی افزود: نمایشگاه کتاب، هنرهای تجسمی نیز در این زمان برگزار می شود.

وی از اکران همزمان فیلم های فجر در زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه از سوی کانون های فرهنگی و هنری در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.