توسعه استان همدان در دستور کار دولت

معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: توسعه استان همدان در دستور کار دولت بوده و در این راستا اتمام طرح های آغاز شده در این استان مورد تأکید رئیس جمهور است.

توسعه استان همدان در دستور کار دولت
.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه  در جمع خبرنگاران افزود: رفع مشکلات و شتاب بخشی در اجرای طرح های دولت در استان همدان مورد تأکید دولت است تا در صورت نیاز در سازمان برنامه و بودجه به این طرح ها رسیدگی و اگر کمکی لازم بود، اعمال شود.

نوبخت مهمترین دغدغه دولت را اتمام طرح های آغاز شده در سال های گذشته اعلام کرد و گفت: با تلاش دولت این طرح ها باید به فرجام خوب و مطلوبی برسد و رضایت مردم استان همدان را در پی داشته باشد.

معاون رئیس جمهور که به منظور بررسی روند احداث طرح راه آهن سنندج - همدان - تهران سفر خود را به غرب کشور آغاز کرده بود درباره اهمیت این طرح گفت: بسیاری از شهرستان ها از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد و به لحاظ اهمیت این طرح در طول یک ماه گذشته دوبار مورد بازدید قرار گرفته است.

نوبخت در بدو ورود به اسدآباد مورد استقبال فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و جمع زیادی از مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفت.

در سفر هیات دولت به همدان بنا بر تاکید رئیس جمهوری 2 هزار میلیارد ریال اعتبارات به طرح راه آهن همدان - تهران تخصیص یافت.

طول مسیر راه‌آهن همدان ـ تهران ـ سنندج 500 کیلومتر است که 268 کیلومتر آن در محدوده استان همدان قرار گرفته است.

محمد باقر نوبخت در سفر امروز خود به همدان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان اسدآباد حضور خواهد یافت.

دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و فرهیختگان شهرستان اسدآباد از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری در سفر یکروزه به این استان همدان است.

اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.