اردبیل؛

مشکل جدی منابع آبی در 4شهر اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مشکل جدی چهار شهرستان اردبیل، نیر، نمین و سرعین در خصوص منابع آبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، رضا کریمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تصریح کرد: نمایندگان حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در خصوص منابع آبی این منطقه به واقع حرفی برای گفتن ندارند.

وی افزود: تنها عنوانی که می‌توان نسبت به بی‌توجهی به منابع آبی این منطقه طرح کرد نامهربانی است بطوریکه ما در حال حاضر حتی نمی‌توانیم به دلیل کوتاهی گذشتگان ردیف ملی ایجاد کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ردیف ملی نه برای آب شرب، نه فاضلاب و نه مدیریت منابع آبی ایجاد نمی‌شود تصریح کرد: متأسفانه منابع آبی مرکز استان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به دلیل نامناسب بودن با تهدید جدی روبرو است.

کریمی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت بررسی منطقه آزاد تجاری اردبیل افزود: نقشه این منطقه در ۳۴ هزار و ۵۰۰ هکتار شامل سه شهرستان گرمی، بیله سوار و پارس‌آباد مشخص شده است که قرار است این نقشه به مجلس ارائه شود و دولت باید به صورت جدی پیگیر باشد تا بتوان مناطق آزاد را تصویب کرد.

وی جدیت دولت را بسیج مدیران استان‌ها عنوان کرد و گفت: لازم است در مرزهای کشور ماندگاری ایجاد کرد و با توجه به فضای مطلوب ایجاد شده جهت تصویب مناطق آزاد امیدواریم منطقه آزاد استان نیز به تصویب برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.