ساری،

مسابقه ای برای مقابله با افسردگی

مسابقه نقاشی به مناسبت روز جهانی سلامت با شعار افسردگی در مدارس مازندران برگزار می شود.

سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع افسردگی در مدارس مازندران، گفت: این مسابقات، همزمان با روز جهانی سلامت که شعار امسال آن افسردگی و شیوه های مقابله با آن است، ویژه دانش آموزان در همه مدارس استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه نقاشی را آموزش راهکارهای مناسب درمانی در زمینه افسردگی و تلاش در پیشگیری از این بیماری در جوامع مدرن امروزی اعلام کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه شادابی نقش موثری در ایجاد نشاط دارد، گفت: مسابقه نقاشی با موضوع افسردگی، پیشگیری و درمان آن در رده های سنی 8 تا 18 سال برگزار می شود.

ساداتی مهلت ارسال آثار برگزیده به اداره سلامت اداره کل آموزش وپرورش مازندران را حداکثر تا 7بهمن اعلام کرد و افزود: این آتار برای شرکت در مسابقات جهانی به کشور مصر ارسال خواهد شد.

دانش آموزان مازندران در سال های متمادی توانستند در مسابقات نقاشی به مناسبت روز جهانی سلامت موفق به کسب رتبه های برتر شوند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار