شاه علیدوست: بازیکنان خارجی در ایران کیفیت خوبی ندارند/ فشردگی بازی ها زیاد است

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنانی که با قیمت پایین وارد ایران می شوند، نمی توانند به فوتبال کشورمان کمک کنند و کیفیت خوبی ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه شاه علیدوست پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود اما نتوانستیم پیروز شویم. در نیم فصل خیلی زمان نداشتیم و چند بازیکن جدید جذب کردیم و به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم. به نظر من برنامه بازی ها و فشردگی آنها به تیم ها ضربه می زند.
 
وی درباره بدنسازی تیم ها نیز و علم مربیان بدنساز اذعان داشت: فکر می کنم در حال حاضر و با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی و مباحث علمی که در اینترنت موجود است و فاصله زیادی بین مربیان ما و خارج از کشور نیست.
 
شاه علیدوست درباره حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ایران گفت: بازیکنانی که از لیگ های خارجی به ایران می آیند، باید بازیکنانی باشند که کیفیت شان از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد. شما شاهد هستید که در کشورهای حوزه خلیج فارس بازیکنان باکیفیت خوبی را جذب می کنند اما بازیکنی که با قیمت پایین وارد ایران می شود، نمی تواند به فوتبال کشورمان کمک کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار