خودکشی با جرمگیر دستشویی

زن ۳۲ ساله پس از زایمان در بیمارستان کوثر قزوین با خوردن مایع جرم گیر دست به خودکشی زد.

خودکشی با جرم گیر دستشویی
همسر این زن جوان که نخواست نامش در خبرگزاری ها فاش شود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛گفت:پنجشنبه هفته‌ی گذشته ،۲۳ دیماه ، همسرش از طریق سزارین زایمان کرده است .

وی در تشریح جزییات این حادثه اضافه کرد:همسرش بدلیل افسردگی پس از زایمان ، دوبار به ، خواهرش ، گفته بود که می خواهد خود را خفه کند ‌و به دلیل حساسیت وضعیت وی همراه بیمار این موضوع را به پرستاران اطلاع داد.

وی گفت : پزشکان و پرستاران با تشخیص افسردگی پس از زایمان به وی قول مشاوره داده اند.

شوهر این زن می گوید : به دلیل فشار خون بالا همسرش را به بخش مراقبت های ویژه ی این بیمارستان ( ای سی یو ) منتقل می کنند.
 
 وی ساعت  ۶ صبح دیروز در تماس تلفنی از شوهرش خواست  که وسایل شخصی اش را برایش بیاورد.

همسر این زن اضافه کرد : در زمان ملاقات ، متوجه شده است که وی ، خون بالا می آورد و وقتی علت را جویا می شود همسرش ( زن ) می گوید : با خوردن مایع جرم گیر در دست شویی  بیمارستان دست به خودکش زده است.

وی می گوید: با توجه به اینکه همراهان این زن ( همسرش ) موضوع خودکشی را با پرستاران در میان گذاشته اند ، از سهل انگاری کادر درمان گله مند است ‌.

او همچنین می گوید : همسرش اعتراف کرده که مایع جرم گیر خورده و در پرونده هم همین ثبت شده است ولی پرستاران ادعا می کنند که مایع ضد عفونی کننده ی دست خورده است .

بگفته ی وی ، براثر خوردن مایع جرم گیر ، مری همسرش سوخته است و هنوز خون بالا می آورد و برای ادامه درمان در ای سی یو این بیمارستان بستری است .

این خانم ۳۲ ساله ، سابقه ی ۶ سال کار در مهد کودک را به عنوان مربی دارد .

لازم بذکر است : در تماس‌های مکرر خبرنگار ما با بیمارستان کوثر ، دکتر ملکی ، رئیس بیمارستان کوثر حاضر به مصاحبه تلفنی نشد .

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
وایییی