شیراز؛

برخورد شدید با رانندگان پرخطر و حادثه‌ساز در فارس

رئیس کل دادگستری فارس گفت: با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز برخورد جدی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز گفت: طرح‌ هایی مانند هوشمندسازی معابر به کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و در نتیجه افزایش ایمنی عبور و مرور خودروها و شهروندان کمک می‌کند.

القاصی مهر افزود: امید است با تشدید برخورد با رانندگان متخلف در معابر همراه با فرهنگ‌سازی در سال‌های آینده روند کاهش تصادفات و سوانح رانندگی را شاهد باشیم.

معاون حمل ‌و‌ نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز گفت: با تلاش ها و تعامل مثبت پلیس و شهرداری اقدامات اثرگذاری مانند توسعه دوربین‌های نظارت تصویری، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در راستای کاهش سوانح رانندگی و آموزش شهروندان صورت گرفته که به تدریج اثرات آن مشخص می‌شود.

ناصر شمس خاطر نشان کرد: با هدف ایمن‌سازی و کاهش سوانح رانندگی در شیراز اقداماتی از جمله اصلاح و ایمن‌سازی بیش از 120 نقطه حادثه‌خیز، هوشمندسازی معبرهای مهم و پرخطر، اجرای تقویم آموزشی برابر مصوبه شورای اسلامی و راه‌اندازی مرکز آموزش ویژه رانندگان حمل ‌و ‌نقل عمومی با همکاری و تعامل اداره کل فنی و حرفه‌ای انجام شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار