تجاوزگری از هر ناحیه با پاسخی فراخور همراه خواهد شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی ثابت کردیم که تجاوزگری از هر ناحیه و در هر مقیاسی که صورت بگیرد با پاسخی فراخور همراه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه  در گردهمایی مشترک مربیان و دانش آموزان مدارس شجره طیبه نیروی دریایی سپاه  در بندر عباس گفت: از آن جا که فلسفه وجودی سپاه حرکت در همان سمت و سویی است که انبیا و اولیای الهی در پی آن بودند، توجه به مقوله تعلیم و تربیت برای ما نیز یک اصل بسیار مهم و اساسی است.

وی افزود:  در طول سال هایی که از عمر نیروی دریایی سپاه می گذرد،از ارائه هر گونه خدمت به اقشار مختلف مردم خونگرم خطه جنوب مضایقه نداشته و نداریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: صدها عنوان خدمت و مشارکت در طرح های بزرگ سازندگی اعم از اسکله ها، حوضچه ها، موج شکن ها، حوزه های تولیدی و اقتصاد مقاومتی و همچنین برپایی صدها مرکز ثابت و سیار خدماتی و درمانی تنها بخش کوچکی از مجموعه توفیقات نیروی دریایی سپاه است.

سردار فدوی افزود: ضمن پیگیری روزافزون این روند خدمتگزاری، هیچ لحظه ای از وظیفه تأمین امنیت ملی و مقابله با تهدیدات در حوزه مأموریتی و ارتقای قدرت دفاعی و بازدارندگی در برابر جبهه مستکبران جهانی نیز غافل نبوده و هیچ فرصتی را برای افزایش توانمندی های خود از دست نداده ایم .

وی گفت: قدرت دفاعی خود را در حد و اندازه ای که برای دفع بزرگ ترین تهدیدات، پاسخی فراخور و محکم داشته باشد، شکل و سازمان داده ایم و این را نیز از جمله مهم ترین خدمات و توفیقات می دانیم. 

دریادار فدوی با اشاره به سالگرد حماسه دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی گفت: ما در موضوع امنیت و دفاع از انقلاب اسلامی بدون تردید در برابر زورگویی، تعدی و زیاده خواهی دست روی دست نخواهیم گذاشت و قطعا رفتار هیچ زورگوی متجاوز و زیاده خواهی در خصومت ورزی و کینه ورزی نسبت به ملت انقلابی و انقلاب اسلامی بی پاسخ نمی ماند.

در این مراسم نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانش آموزان و همچنین زمین چمن مصنوعی یکی از مدارس شهر بندرعباس نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.