همدان؛

لزوم توجه به مشکل جوانان در اولین کنگره جوانان کشور

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بر لزوم توجه به مشکل جوانان در اولین کنگره جوانان کشور تاکید کرد.

لزوم توجه به مشکل جوانان در اولین کنگره جوانان کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : اولین کنگره ملی مدیریت امور جوانان کشور که در هفته آینده برگزار می شود یک حرکت خوب جهت توجه و حساس سازی دستگاهها به حوزه جوانان است و مشکلات جوانان در این کنگره باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد .

اسداله ربانی مهر گفت : محورهای مطرح شده برای کنگره در حوزه مشارکت های اجتماعی ، ازدواج و خانواده ، اشتغال ، اوقات فراغت و ازدواج از مهمترین مسائل حوزه جوانان است که باید به صورت ویژه و جدی مورد توجه قرار گیرد .

وی اضافه کرد : حضور وزرای دولت ، معاون اول رئیس جمهور ، استانداران سراسر کشور و نمایندگان مجلس بهترین فرصت برای بررسی و حساسیت سازی جامعه نسبت به مشکلات جوانان است .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : تنها راه حل مشکل جوانان استفاده از ظرفیت های قانونی و پتانسیل های موجود دستگاههای دولتی و نهادهای غیر دولتی است و اگر این حساسیت سازی به خوبی انجام شود بخش زیادی از مشکلات جوانان حل می شود .

ربانی مهر گفت : مصوبه اخیر مجلس در اختصاص بخشی از درآمد مالیات و سهم فروش دخانیات به حوزه جوانان یک حرکت خوب و قابل تقدیر از سوی مجلس است و انتظار داریم در برنامه ششم توسعه مشکلات حوزه جوانان به صورت ویژه تر مورد توجه قرار گیرد .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : جوانان در هر صحنه ای بکار گرفته شدند منشأ خدمات زیادی بودند و امروز انتظار دارند دولت و مجلس نگاه ویژه ای به جوانان داشته باشند .

ربانی مهر گفت : افزایش وام ازدواج از 3 به 10 میلیون یک اقدام قابل تقدیر در جهت خدمت رسانی به جوانان بوده و امید واریم این برنامه ها در حوزه جوانان ادامه دار باشد .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.