دیدار استاندار آذربایجان غربی با خانواده معظم دو شهید والامقام در شهرستان مهاباد

استاندار آذربایجان غربی با خانواده معظم دو شهید والامقام در شهرستان مهاباد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مهندس سعادت در سفر امروز خود به شهرستان مهاباد با همراهی امام جمعه و فرماندار مهاباد و همچنین تعدادی از مدیران ستادی، در منزل شهیدان والامقام رسول و جعفر عمری و جانباز این خانواده کریم عمری حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه به روح بلند این شهیدان، با خانواده معظم ایشان دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنان نیز قرار گرفت.

سعادت در این دیدار با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا سمبل مقاومت و ایستادگی در ایران اسلامی هستند، گفت: راه شهدای انقلاب اسلامی ادامه دارد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم در صورت نیاز باز هم جان خود را در دفاع از کشور و کیان نظام نثار می کنند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلامی با نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند و در طول عمر انقلاب همه توطئه ها و ترفندها را برای از پای در آوردن این حکومت به کار بسته اند.

به گفته وی دین اسلام، رهبری و مردم ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مخالفان انقلاب هر کاری را برای از هم گسستن این ارکان انجام دادند اما موفق نشدند.

وی با اشاره به اینکه داعش از انسانیت و اسلامیت به دور است، افزود: دشمنان در زمان حاضر اسلام جعلی به نام داعش را در منطقه تبلیغ می کنند، مردم بی گناه را اعم از شیعه، سنی و مسیحی را به خاک و خون می کشند و به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم با حکومت اسلامی هستند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم به حکومت اسلامی اعتقاد و اعتماد قلبی دارند و بر این اساس توطئه ایجاد تفرقه دشمنان از اساس ناکام می ماند.

سعادت اظهار کرد: حکومت اسلامی در جنوب آذربایجان غربی و مناطق کردنشین از جایگاه ویژه ای برخوردار است و خانواده های ایثارگران و شهدا، همچنان ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی همچنین یادآور شد: برای ادای دین خود به انقلاب باید دستاوردهای اعتقادی و اخلاقی این انقلاب را که بر گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است به آیندگان انتقال دهیم.

سعادت در این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ایثارگری و فداکاری های خانواده معظم شهیدان رسول و جعفر عمری تجلیل و قدردانی نمود.

شهید جعفر عمری در سال 64 و شهید رسول عمری نیز در سال 65 در درگیری با ضدانقلاب منطقه به فیض و درجه رفیع شهادت نائل گشته اند.

همچنین استاندار آذربایجان غربی پس از این دیدار، در مدرسه حاج عبدالله رستم زاده مهاباد حضور یافت و ضمن بازدید از این مدرسه، در جریان مسائل و مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی شهرستان قرار گرفت.

در این بازدید، شهردار و مدیر آموزش و پرورش مهاباد در رابطه با وضعیت مناطق حاشیه ای شهر و میزان کمبود فضاهای آموزشی آنها گزارش دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.