واکنش مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان به اعتراض هواداران سپیدرود

مسعود رهنما در اعتراض هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت به وضعیت این تیم قول داد مشکلات را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسعود رهنما مدیراداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با اعتراضاتی که روز گذشته در کنار این اداره کل انجام شده بود گفت: سپید رود، یکی از ریشه دار ترین تیم های استان گیلان است؛ اما متأسفانه از حدود 20 سال قبل تا 3 سال گذشته، اسمی از این تیم نبود. بنده به علت علاقه شخصی که به تیم سپیدرود داشتم و شرح وظیفه ای که برعهده ام بود، شرایطی را برای پیشرفت آن فراهم کردم. اکنون سپیدورد به مرحله خوبی رسیده و مجدداً علاقه مندانی را به خود جذب کرده است. دیروز به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیتی تیم و عدم وجود حمایت های مالی، هواداران و بازیکنان در کنار اداره کل اعتراضاتی را انجام دادند.

وی ادامه داد: برخی افراد نسبت به مالک قبلی تیم معترض بودند که بنده به آنها قول دادم که پیگیر این قضیه هستم. با توجه به موقعیت و جایگاهی که سپید رود پیدا کرده، نمی توانیم تیم را پایین تر از حد معمول به کسی واگذار کنیم. اکنون 2 نفر خواستار تیم هستند؛ در صورتیکه این افراد استانداردهای لازم برای واگذاری را داشته باشند، ما هم با این انتقال مشکلی نخواهیم داشت. 

رهنما تصریح کرد: استاندار به تیم سپیدرود قول کمک مالی داده بود که بنده دیروز در حال پیگیری این مسئله بودم؛ اما متأسفانه اطلاعاتی به بازیکنان نرسیده بود و اعتراضاتی را انجام دادند.

گفتنی است روز گذشته علی نظر محمدی سرمربی تیم سپید رود رشت از سمت خود استعفا داده بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار