اهواز؛

تالار آفتاب میزبان خورشید در جنگل بامبولا

"خورشید در جنگل بامبولا" نمایشی شاد، موزیکال و تربیتی اثر مصطفی بوعذار از پنجم بهمن 95 در تالار آفتاب اهواز به شروع بکار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی بوعذار، کارگردان این اثر، در خصوص این نمایش اظهار کرد:‌ "خورشید در جنگل بامبولا" با موضوع اتحاد، همدلی و هوشیاری در مقابل دشمنان و اهمیت مطالعه و کتابخانی، با بهره‌گیری از توانایی هنرمندان باتجربه در قالب گروه تئاتر" آیین مردم" که از گروه‌های فعال و شناخته شده است می‎باشد تهیه و تولید شده است.

وی گفت:‌ این نمایش که کاملا به صورت حرفه ای تهیه شده، به همت انجمن هنرهای نمایشی اهواز و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان،‌ پذیرای علاقه‎مندان و عموم خانواده‌های اهوازی است.

کارگردان این اثر افزود:‌ نمایش "خورشید در جنگل بامبولا" همه روزه تا پنجم اسفندماه در دو سانس صبح و ظهر با همکاری اداره‎کل آموزش و پرورش خوزستان و نواحی چهارگانه آن پذیرای عموم مهد کودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و دانش‎آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول به عنوان جامعه هدف مخاطبان خواهد بود و مدارس و مهدکودک‎‎ها می‌توانندبرای هماهنگی برای حضور در این نمایش با شماره تلفن 09376005514 تماس بگیرند.

وی با بیان این‎ که مقدمات حضور و بهره گیری عموم دانش‎آموزان از این رویداد فرهنگی تربیتی تدارک دیده شده است اضافه کرد: از ساعت 19:30 بعدازظهرها نیز این نمایش به صورت عمومی میزبان خانواده‎های کودکان خواهد بود.

بوعذار همچنین تاکید کرد:‌ گروه تئاتر آیین مردم به منظور استفاده عموم کارکنان دستگاه‌های دولتی و کارکنان دولت، تخفیفات ویژه‎ای را نیز در نظر گرفته است.

او با اشاره به بخش موزیکال این نمایش نیز عنوان کرد: موسیقی‌های این نمایش اعم از شعر و آهنگ‎سازی در استودیو ضبط شده است و لحظات شاد و نشاط آوری را برای مخاطبان رقم خواهد زد.

مصطفی بوعذار در پایان یادآور شد: این نمایش با بازی علی کردونی، محمد رادفر، مهرداد قائدی ، میلاد شادبخت، علی فرخی، محمدعلی عچرش، بابک قائمی فر، رضا شهبازی، عرفان نورعلی پور، شایان خلیلی، حسین سبحانی، سیما کهریزی، مهسا عوزاریانی، مهناز گوبالی‎زاده، مهسا معزی، فاطمه کریمی و رها موسوی روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.