فرجی:

افتخار آفرینی در المپیک برنامه اصلی ام است/ بدهی های کاراته از طریق حامی مالی پرداخت می شود

رئیس جدید فدراسیون کاراته گفت: کاراته در المپیک 2020 حضور خواهد داشت و افتخار آفرینی در این آوردگاه جزو برنامه های اصلی فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران؛ محمدصادق فرجی درباره انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون کاراته اظهار کرد: مسعود سلطانی‌فر و نصرالله سجادی نگاه بی‌طرفانه‌ای به مجمع انتخاباتی داشتند که به همین دلیل از مسئولان وزارت ورزش و اعضای مجمع برای اعتماد به من قدردانی و تشکر کنم.

وی درباره برنامه هایش برای فدراسیون کاراته عنوان کرد: هدفم اجرای برنامه های مجمع است البته با توجه به ورود کاراته به المپیک، برنامه‌ریزی اصلی ما افتخار آفرینی در المپیک است؛ همچنین با تجربه جهانی و آسیایی می‌توانیم در المپیک هم افتخار آفرین باشیم.

فرجی درباره اینکه در آینده هم از حضور آشوری در فدراسیون بهره می گیرد یا نه! گفت: با توجه به اختیاراتی که مجمع به فدراسیون کاراته داده است همچنان در خدمت آشوری هستیم زیرا وی از مدیران توانمند است که باید از تجربیاتش استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته درباره  بدهی یک میلیارد و 200 میلیون تومانی فدراسیون بابت پاداش ورزشکاران تصریح کرد:‌ تمامی تعهداتی که سرپرست فدراسیون ایجاد کرده و همچنین عدد و رقم‌های مربوط به اعزام تیم‌ها را تقبل خواهیم کرد. از طریق جذب اسپانسر و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان سعی می‌کنیم این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. جا دارد از طباطبایی هم بابت زحماتی که در این مدت کشیده، تشکر کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: به طور حتم جلسه‌ای با طباطبایی برگزار می‌کنیم تا در مورد مسائل مختلف به جمع بندی دقیقی برسیم. باید شاخص‌ها، اعداد و ارقام مختلف را به طور هماهنگ مشخص کنیم. ما برای مسائل مالی با حمایت سلطانی‌فر دغدغه‌ای نخواهیم داشت و امیدواریم مشکلات کمی در فدراسیون وجود داشته باشد. همچنین از طریق جذب اسپانسر مشکلاتمان را برطرف خواهیم کرد.

فرجی درباره اینکه نایب رئیس بانوان را انتخاب کرده است، گفت: در حال حاضر تصمیمی دراین مورد نگرفته‌ام و به زودی تکلیف این پست در فدراسیون روشن می شود.

رئیس فدراسیون کاراته در پایان خاطر نشان کرد:  اولین برنامه ام برگزاری نشست با طباطبایی خواهد بود تا در مورد نقل و انتقال مسئولیت‌ها و مسائل مختلف اطلاعات لازم را با یکدیگر انتقال دهیم. همچنین جا دارد از رسانه‌ها که در این مدت به من محبت داشتند تشکر کنم و امیدوارم آنها به حمایت‌های خود از فدراسیون کاراته ادامه دهند و ما در مسیر موفقیت همراهی کنند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۲۰ ۲۸ دی ۱۳۹۵
تو المپیک مدال بگیره کاراته یعنی کارش خوب بوده
آخرین اخبار