یاسوج؛

راه اندازی مرکز کنترل جامع ترافیک شهری در یاسوج

شهرداریاسوج گفت: مرکز کنترل جامع ترافیک شهری تا پایان شهریور ماه سال آینده دراین شهر راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد علی جاوید شهرداری یاسوج اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز همه خیابان‌های اصلی شهر یاسوج با 20 دستگاه دوربین با قابلیت چرخش زیرپوشش نظارت ترافیکی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ساختمان مرکز کنترل جامع ترافیک این شهر با زیربنای 500 مترمربع و مجهز به سامانه‌های الکترونیکی و هدایت فیبرنوری درحال احداث است.

شهرداریاسوج گفت: با راه اندازی مرکز کنترل جامع ترافیک این شهر فرصتی برای ایجاد هماهنگی میان تمام دستگاه‌های خدماتی درشهر و در نهایت افزایش خدمات مدیریت شهری ایجاد می‌شود.

جاوید با بیان اینکه با بهره برداری از این مرکز می‌توان مدیریت بهتری را در شهر انجام داد، افزود: مرکز کنترل ترافیک افزون براینکه مسئولیت مدیریت ترافیک سطح شهر را برعهده می‌گیرد مرکزی برای هماهنگی ارائه کارهای خدماتی همچون امداد رسانی، آتش نشانی، اورژانس، برف روبی، ساماندهی آب گرفتگی معابر و شناسایی نقاط گره ترافیکی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی یک مرکز هماهنگی و هدایت برنامه‌های خدماتی شهر فرصتی برای استفاده از فناوری‌های نوین نظارتی برای تصمیم گیری بهتر و دقیق‌تر است.

جاوید گفت: این مرکز دارای محلی برای مانیتورینگ تقاطع‌های سطح شهر، فضایی برای تاسیسات مجهز به سیستم اطفای حریق خاص است و برای اطلاع رسانی سریعتر از تکنولوژی فیبرنوری استفاده می‌کند.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسانی می‌توانند از ظرفیت‌های این مرکز برای خدمات رسانی بهتر استفاده کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.