قزوین ؛

15مدرسه تاکستان در فهرست مقاوم سازی و بازسازی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: 15 مدرسه این شهرستان باید مقاوم سازی و بازسازی شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛رضا رحمانی افزود:  این مدارس در فهرست نوسازی و بازسازی قرار دارند که به زودی کارهای اجرایی آن آنها آغاز می شود.

 رحمانی درباره کمبود فضای آموزشی در واحد های مسکونی بالای کمر بندی  شهر تاکستان هم گفت : در حال حاضر یک مدرسه خیر ساز به همت حمداله و مسعود رحمانی دراین منطقه در حال ساخت است که با حمایت فرماندار شهرستان امید واریم کار ساخت آن به زودی به پایان برسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان به استقبال کم اولیا برای ثبت نام فرزندان خود در مقطع پیش دبستانی بدلیل افزایش شهریه هم اشاره کرد و گفت : مقرر شده است  مدارس بدون دریافت هزینه از خانواده های کم در آمد فرزندان آنها را ثبت نام کنند.

وی همچنین از انتقال دکل یکی از اپراتورهای تلفن همراه  با حکم داده از یکی از مدارس دخترانه این شهر خبر داد و افزود : اگرچه به تشخیص کارشناسان این دکلها بی ضرر هستند اما خواست اولیا ومجموعه آموزش و پرورش انتقال این دکها از مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش تاکستان  همچنین از ارتقا 7 پله ای تاکستان در بین مناطق 14 گانه استان خبر داد.

رحمانی  همچنین با اشاره با اهمیت شوراهای آموزش و پرورش گفت: والدین دانش آموزان در مشاوره دادن و همفکری با مدیران مدارس تعامل داشته باشند.

رحمانی ادامه داد:از مدیران مدارس هم خواسته ایم که از همفکری و مشاوره اولیای دانش آموزان استقبال کنند.

وی مهمترین هدف شورای آموزش و پرورش را در شهرستان تاکستان مقابله با آسیبهای اجتماعی و ساخت مدرسه بیان کرد وافزود :فرماندار تاکستان به عنوان رییس این شورا بیشترین نقش را در آن خواهد داشت.

هم اکنون 21  هزار و 500  دانش آموز در مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی و متوسطه این شهرستان تاکستان تحصیل می کنند .

انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار