اخوان:پرسپولیس مذاکره ای با خلیل زاده نکرده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مذاکرات مخفیانه باشگاه پرسپولیس با خلیل زاده کذب محض است.

مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: مذاکرات مخفیانه خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس بعید است چرا که اجازه چنین کاری این بازیکن ندارد. همچنین باشگاه پرسپولیس تاکنون به طور رسمی پیشنهادی برای جذب خلیل زاده نداده است. 

وی در ادامه عنوان کرد: شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم سپاهان است و ویسی سرمربی تیم با انتقال این بازیکن به پرسپولیس مخالف است و تاکنون نظرش را درباره جدایی این بازیکن تغییر نداده است. 

سرپرست سپاهان درباره اعتراض به محرومیت سه جلسه ای خلیل زاده بیان کرد: کمیته حقوقی باشگاه منتظر ابلاغ رسمی فدراسیون فوتبال است تا اقداماتی در جهت کاهش محرومیت خلیل زاده انجام بدهند. 

اخوان درباره ارزیابی اش از بازی تیم سپاهان برابر نفت تهران تصریح کرد: ما به دنبال ارائه بازی جوانمردانه و بدون حاشیه مقابل نفت تهران هستیم و اتفاقات مربوط به بازی نیمه نهایی جام حذفی به فراموشی سپردیم. همچنین از هواداران تیم تقاضا داریم که فقط تیم سپاهان تشویق کنند. 

وی درباره اظهارات علی دایی علیه تیم سپاهان تصریح کرد: هر کسی مسئول اظهارات خود است و صحبتی درباره این موضوع نمی کنم تا تیم قبل از بازی با نفت تهران دچار حاشیه نشود. 

سرپرست سپاهان در پایان درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم خاطر نشان کرد: در حال حاضر جلال عبدی و مسعود حسن زاده جذب کردیم و با به خدمت گرفتن یکی، دو بازیکن لیست خود را تکمیل می کنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار