ایلام؛

اختصاص اورژانس هوایی به استان

استاندار ایلام از قول مساعد سرپرست اورژانس کشور برای اختصاص اورژانس هوایی به استان خبر داد.

اختصاص اورژانس هوایی به استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدرضا مروارید گفت: استان ایلام با وجود توپوگرافی ویژه و کوهستانی بودن برای مواقع بحرانی و اورژانسی نیازمند بالگرد و اورژانس هوایی است.

استاندار بیان کرد: در دیداری که با سرپرست اورژانس کشور داشته‌ایم قول مساعد داده‌اند که به استان ایلام بک فروند بالگرد اورژانسی اختصاص دهند.

وی با اشاره به اختصاص بالگرد هلال‌احمر به استان اظهارکرد: ساخت آشیانه بالگرد در استان تا نیمه دوم سال آینده تمام می‌شود و برای احداث این آشیانه هفت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مروارید یادآورشد: این آشیانه در زمینی به وسعت 5 هکتار ساخته می‌شود که 3میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز برای ساخت این بالگرد از طرف مدیریت بحران ایلام و 4 میلیارد تومان نیز از هلال‌احمر و مدیریت بحران استان به‌صورت تدریجی اختصاص می‌یابد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که اورژانس هوایی به استان ایلام اختصاص پیدا کند و با افتتاح و بهره‌برداری از آشیانه بالگرد در استان و مستقر شدن بالگرد در استان در مواقع اضطراری و بحرانی مانند وقوع آتش‌سوزی و یا حوادث احتمالی دیگر امکانات بیشتری خواهیم داشت.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.